Alla inlägg den 1 november 2009

Av Stefan Manning - 1 november 2009 17:12

Jag har suttit och kollat på SM-fialnen mellan Blåvitt och AIK. Tyvärr tvingas jag konstatera att baksidan vann det hela. Surt, sa räven. Men tittar man sig runt omkring står världen kvar.

Och vinner man en sådan avgörande match är det klart att man är förtjänt av titeln - Svensk Mästare. Det är bara att lyfta på hatten och gratulera. Blåvitt kommer att få fler chanser.

Däremot är det beklämmande att se dessa neandertalare i publiker som utger sig för att vara fotbollssupportrar att kasta in diverse grejer på plan och på spelare. Vad fan har Ni på en arena att göra? Djävla losers! Denna gång i dubbel bemärkelse.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards