Alla inlägg den 2 november 2009

Av Stefan Manning - 2 november 2009 19:32

Idag har jag haft grymt ont i magem hela dagen. Vet inte vad som har hänt, men det var raka vägen till apotket på hemvägen och inköp av ett paket Pepcid Duo. Tuggade i mig en tablett och visst, det funkar faktiskt. Hoppas detta var tillfälligt.

Av Stefan Manning - 2 november 2009 06:34

Ingen ro denna helg, förutom festen vi var på. Men varken jag eller Carina kände oss på hugget. Dessutom fick jag sådan jäkla huvudvärk, så vi bröt och packade oss hem. Vilket antiklimax. Vaknade upp igår vid 11 och fortfarande med dunkande skalle. Det är helt enkelt liiite för mycket just nu. Vi har i princip kastat allt över bord för att hinna med kursen. Både jag och Carina satt uppe till strax efter klockan 11 igår och petade i CSS-kod.

Samtidigt måste jag erkänna att det är ganska kul. Det kommer att köras intensivt med detta under denna månad, sedan kan vi slappna av om vi lyckas hålla alla deadlines. Med andra ord, det gäller att bita ihop.

Nu sitter jag på jobbet för att ta mig an en ny vecka. En vecka som kommer att bli fylld med övertid och massa annat. *tar ett djupt andetag*

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards