Alla inlägg den 29 april 2010

Av Stefan Manning - 29 april 2010 19:12

Jag passade på att träna när jag var på I-trim. Jag körde två varv. Första varvet ganska normalt och andra varvet skruvade jag upp tempot rejält. Jag ville helt enkelt se hur kroppen reagerade. Det var grymt jobbigt de istsa 6 stationerna. Men det kändes ändå bra och så här på kvällskvisten märker jag inget konstig. Så det verkar vara OK att ligga i selen igen. Yeess!

Av Stefan Manning - 29 april 2010 19:06

Idag efter jobbet var jag på I-trim för att väga mig. Jag hade gåt upp 6 hg denna vecka, men det var i coh för sig väntat. Jag hade käkat upp mig inför Kungsbackaloppet, som inte blev av och sedan har jag inte tränat någonting sedan i torsdags. Egentligen är jag ganska tacksam att jag kom undan med 6 hg. Det är hanterbart.

Av Stefan Manning - 29 april 2010 05:47

Idag var det segt att kliva upp. Jag mår skit och känner mig inte alls på hugget. Att komma igång med träning känns väldigt avlägset just nu. Känner att jag blir mer och mer irriterad över detta. Allting står stilla och det händer fan inget.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards