Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

800

Av Stefan Manning - 24 juni 2010 13:41

Jag såg nu i min träningsdagbok att jag har passerat 800 km löpning i år. Det är OK, men kunde varit mera. Men man får ju inte bli för närig...

 
 
Camilla

Camilla

24 juni 2010 13:43

Kolla in min blogg och kommentera är du snäll!

Jag har nog alltid drömt om att få jobba med mode och design.
Drömmen är riktigt nära att slå in. Jag skaffade denna bloggen igår. Fast den är så ny så får jag mejl och meddelande på msn hur mycket ni gillar bloggen. Då blir jag verkligen glad. Då orkar jag fortsätta med det jag gör. Jag blir inte nere på en onödig kommentar. Jag har inte fått det än men det kanske kommer, men jag bryr mej inte. Jag är glad och älskar det jag håller på med och det kan ingen annan ändra på! (:
Jag kommer nog som småningom eller snart söka till tidningen HD. Och jag ska också prata med IKEA snart! Jag kanske ska designa några möbler till dom och så. Spännande ! J
Men jag få se. Det här är min dröm. Att få göra det jag gör nu att få hålla på att sitta hemma och designa och fixa headers och hjälpa andra med deras bloggar. Jag finns här för er! Ja gälskar att göra människor glada. Verkligen. Ja. Så nu har jag liksom chansen. Ni får gärna kommentera i bloggen . Det skulle göra mej riktigt glad med bara en kommentar. Exakt vad ni tycker om min blogg.
Utan några av mina vänner,min familj, och några läsare skulle jag inte va den jag är idag, jag skulle inte känna mej lika stark, och ni är glada vad jag än gör. Ni stöttar mej och vill hjälpa mej att nå min framtid. Tack så mycket!
Jag kommer ju börja blogga 10 gånger per dag, minst J
Så håll er till och någon gång ska jag ha en tävling om att vinna en ur proffsig header likson ( värdet är 300 kronor) så den som vinner sparar en del!
Jag kanske till och med har en andra plats och en tredje plats. Bara ni anmäler er i god tid!

Det var allt jag ville säga här och nu. Tack på förhand!,

En kommentar skulle inte skada ! J

Så kolla gärna in det skulle va så stort för mej!


// Camilla

http://bunnys.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:43

För att fortsätta följa mig. Gå till: http://ultrastefan.wordpress.com   Denna blogg uppdateras inte mer. Bloggen kommer dock att ligga kvar som arkiv. Detta är sista inlägget! ...

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:38

Hej kära läsare! Detta blir mitt sista inlägg på Bloggplatsen. Jag har tröttnat lite på denna webbplats och all reklam som skitar ner här. Ni har inte märkt något eftersom jag betalat för att hålla den reklamfri. Men det är ett mörker när man skall...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 15:47

Nu fick jag tummen ur och besökt tandläkaren. Efter att ha haft lite ont i tänderna under ett par veckor fikc det vara nog. Jag ringde ner till Folktandvården för att boka en tid. Sköterskan som tog emot samtalet frågade om jag kunde vara där inom en...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 11:38

Onsdag i mitt liv betyder en enda sak - LEK. Dagen då LEK-gänget samlas. Vi tränar lätt och äter en bit mat efteråt. Vi är tre par som gör detta varje onsdag. Nåja. Några gånger har vi fått hoppa över, men de har varit lätt räknade. Igår var det min ...

Av Stefan Manning - 8 augusti 2012 15:04

Nu har jag packat akutväskan om jag skulle behöva åka in till akuten. Vilket kommer att ske nästa hjärtflimmer. Det är inte som en läkares akutväska utan mer grejer som är bra att ha med sig under de långa väntetiderna. A4 kollegieblock, penna, reser...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards