Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Stefan Manning - 25 juni 2010 16:16

Jag och Carina drog iväg till Dressman i Allum idag. Jag kände att jag behövde lite nya sommarshorts. De jag hade var åt helvete för stora. Dressman körde ju en drive nu - ta tre betala för två. Efter lite provande insåg jag faktum att nu var inte storlek Large en passande storlek. Jag var tvungen att gå ner till medium. En del mediumbyxor var till och med i största laget för mig och jag kunde faktiskt dra på mig ett par i storlek small också. Det satt visserligen lite tight, men det var inga svårigheter att komma i dessa.

Jag kunde inte drömma om att det var en sådan stor förändring, men jag blev minst sagt djävligt glad över detta faktum och det ger mig en kick inför morgondagen också. Nu har jag i alla falla halvlånga och korta sommarshorts och även när jag åker till San Augustin. Jag väntar ytterligare ett tag till med skortor och dylikt. Jag är grymt nöjd med mig själv.

Av Stefan Manning - 25 juni 2010 15:15

Så säger man om julafton ju. Men för mig är ett rejält ansträngande lopp som morgondagens 24 timmars ännu bättre än julafton. Just nu håller jag på att plocka ihop en ligt min checklista. Det krävs dock lite förberedelser när man skall bli trött och då få lite livskvalité i sig.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards