Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Stefan Manning - 23 augusti 2010 19:15

Idag drog jag ut på en lättare powerwalk. Jag har bokstavligen talat gått runt hela Partille. Syftet var att få ett längre pass med rörelse utan att springa. En sorts aktiv vila om man vill. Jag var också ute efter att kolla om det fanns ett litet mindre hopfällbart bord som jag kunde ha bredvid min stol under 48 timmars. Det var inget napp på vare sig Rusta, Jula eller K-rauta på detta. Jag söker med ljus och lykta efter en sådan. Annars får jag väl klara mig ändå, men det skulle vara bra att ha.

Passade även på att under runda prata med Kari och höra hur han mådde och så fick jag ett par råd angående maten också.

Av Stefan Manning - 23 augusti 2010 11:11

Nu är det måndag och jag går in på den sista semsterveckan. Denna vecka skall, i alla fall fram till fredag, präglas av vila och inga måsten. Jag sov lite smådåligt i natt. Kanske en liten efterreaktion på lördagens dubbelstöt. Då var jag ganska speedad och uppe i varv. Så det var svårt att somna och få lite ro på kvällen innan sägndags.

Men nu skall jag ladda om och fokusera på semsterfinalen. Skövde ultrafestival. Jag är grymt sugen på att få springa. Väderprognosen ser däremot inte allt för rolig ut. Regn fredag, lördag och lite på söndagen. Men det blir ju lika för alla.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards