Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Stefan Manning - 11 juli 2012 22:36

Idag satte jag garanterat PB i att gå. Först två utökade varv på ultraintervallsbanan, när jag och Carina letade efter Hennes telefon. Sedan blev det en promenix till Allum och Telenorbutiken. Nu på kvällen så gick vi med LEK-gänget ytterligare ett varv på UI-banan. Så totalt har jag nog gått 7,5 - 8 km idag. Jeeesuuus!

Av Stefan Manning - 11 juli 2012 22:30

Här har det inte varit tid att blogga idag, Stackars Carina hade tappat sin telefon under morgonens träningspass. Det blev snabbutryckning och search party efter den. Vi gick banan Hon sprang två gånger och letade, men inte fan hittade vi den telefonen, trots att jag hade med mig min och ringde och ringde på Hennes telefon. Den var väck.

Så det blev hela svängen med att spärra telefonen, ringa och polisanmäla, ringa försäkringsbolag. Hej och hå.

Till slut kom vi till Telenorbutiken, där Hon kunde få fatt i en ny telefon, med hjälpa av diarienummer och försäkringsskadenummer. Vilken röra.

Jag passade också på att byta telefon och förlänga mitt abonnemang. Praktiskt taget hela dagen har gått åt för detta. Som tur var hann vi med LEK ikväll också

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards