Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Stefan Manning - 24 juli 2012 19:01

Såg en receptlänk på Facebook om att göra pizzabullar. Jag tyckte det såg grymt gott ut, så jag beslöt att prova själv. Snabbt ner till Willys och inhandlade ingredienser. Resultet blev en plåt med pizzabulalr fyllda med köttförs och en plåt med en skinkvarinat. Det blev faktiskt riktigt gott om jag får säga det själv.

Av Stefan Manning - 24 juli 2012 12:09

Det blev ett svettigt pass. Jag hade för säkerhets skull tagit med mig vätska ut eftewrsom det var varmt. Lite måste man ju utnyttja sin erfarenhet. tUren gick bort mot Jonsered, runt där och tillbaka via Kåhög.

Jag kände inga problem med att gå. Tempot låg väl runt 10½ minut per kilometer. Att få komma ut så här är just nu det närmaste löppass jag kan komma och allt med att vara blähäig är som bortblåst. Det är en enorm känsla att komma ut och jag känner vilken undergörand effekt det har på mig till både kropp och själ.

Att sedan gå med stavar och med musik från MP3-spelaren gör väldigt mycket också. Då är det lätt att hålla tempot. Detta är min lilla gyllene stund på dagen.

Av Stefan Manning - 24 juli 2012 09:40

Nu skall det strax bli stavgång. Jag håller på att förbereda mig för fulla segel. Vädret är dessutom riktigt fint ute. Temperaturen var redan uppe på 20 grader för en timma sedan. En sådan här fin dag går det inte att sitta inomhus. Så jag måste ut och fortsätta min aktiva vila.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards