Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Stefan Manning - 17 oktober 2008 10:00

Nu har jag åkt på en liten förkylning. Åkte hem från jobbet vid lunchtid och är hemma idag också. En infernalisk huvudvärk har bosatt sig i skallen på mig. Just nu känns det OK efter att ha matat ansiktet med två ipren. Redan i onsdags kände jag mig lite hängig och jag har fått veta av en granne att det finns en i vårat bostadsområde som ligger i influensan. Så nu har den nått det internationella metropolen Gråbo.

Skall ligga ner idag och lyssna på CD-bok. Det brukar vara det bästa att göra när ohälsan kommer på besök. Jag är mycket tacksam att jag regelbundet äter min kombinerade vitlöks- och c-vitamintablett. Annars hade jag nog varit rejält däckad. Men jag får ju se det positivt. Jag bygger ju upp antikroppar och huvudvärken indikerar ju att man trots allt ändå har en skalle. Det viktigaste är just nu att kurera sig in för 24 timmars spiningen. Den har prio över allt annat.

Kan även delge Er en ny hesida som Ni kommer att hitta bland mina länkar. Argalappen.se. Där finns en hel del kul att läsa. Nu bäddar jag ner mig en stund. Ha det så bra i omvärlden.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards