Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Stefan Manning - 27 oktober 2008 23:56

Nu har jag varit ute och läst på andra ställen vad mina medspinnare har skrivit i sin bloggar och på hemsidor. Puh! Det har tagit sin tid men det var himla roligt att få ta del av deras berättelser och iakttagelser. En minst lika givande del som själva spinningupplevelsen. Den gemensamma nämnaren för alla är att det hela har varit en succé. Och kan Ni tänka Er! I skrivande stund har detta event samlat in totalt 109000 kronor till cancerforskningen. Bara detta event och den är jag en el i. Cooolt!

Återigen vill jag tacka alla för stöd, support och all munntra tillrop. Sådant räcker ett bra tag när man håller på länge. Jag kommer tillbaka om det blir av igen och med målsättningen att köra nonstop om jag har hälsa och är skadefri, förstås.

Av Stefan Manning - 27 oktober 2008 22:21

Nu har jag knåpat ihop en detaljerad berättelse om mitt fantastiska dygn i spinningsalen. Och det är en låååång sådan. Så Ni som läser allt i punktform kan skippa den. Ni andra kan gå in på min hemsida och läsa den ligger under Tävlingar eller gå direkt in på följande länk:

http://83.227.243.196/stefan/RosaBandet2008.htm Håll till godo (om Ni orkar). Nu skall jag börja valsa runt på olika ställe och läsa lite om dygnet som varit, det har skrivits en hel del om detta har jag märkt.


Av Stefan Manning - 27 oktober 2008 06:23

Har vaknat idag efter en ganska sömnlös helg. Men vilken helg. I lördags klockan 13 satte jag mig på spinningcykeln och klev av den igår klockan 13, efter 25 timmar (vi gick ju över till vintertid). Och jag satt där hela tiden, inte en enda gång klev jag av för toabesök. Det behövdes faktiskt inte. Denna spinning gjordes till förmån för Rosa Bandet och vi har dragit in totalt över 100000 kronor till Rosa Bandet. Jag är grymt nöjd med denna insats och det gick långt över förväntan. Iga krånglande knän eller något sådant. Bara glädje. Jag kommer att skriva en mer detaljerad och som vanligt när det gäller mig, en låååång berättelse om detta fantastiska dygn. Men just nu får detta räcka. Jag skall iväg till vardagen idag så det får skrivas mer ikväll, när jag kommer hem.

Men ett stort tack till alla som varit med och sponsrat min start och till alla som peppat mig före och under detta makalösa dygn. Idag känner jag mig mycket mallig.

Och inte nog med det! Jag vann en av de tre IPod:ar som lottades ut!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards