Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Stefan Manning - 2 oktober 2008 18:31

Idag smet jag iväg lite tidigare från jobbet. Jag skulle gå på massage som jag har fått i julklapp av Carina och börjat lösa in nu. Dra åt helvete, vad han vred och bände i mig. Jag var tacksam att jag är ganska smärttålig. Han fixade ett par lås i ryggen.

Enligt domen var jag allt en skröplig typ. Han fattade inte att jag kunde spingar med denna kropp. "Tell me about it", tänkte jag. Han tyckte att jag lika skev och vriden som en korkskruv där jag låg på britsen och bet ihop. Kände mig definitivt bättre efteråt. Nu har jag fyra behandlingar kvar på presentkortet och det kommer att bli grymt bra när dessa är genomgågna.

Tack Carina. En bra julklapp.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards