Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Stefan Manning - 21 oktober 2008 20:29

På lunchen var jag ner på Backaplan för att byta batteri på min Polar 710. Jag fick veta att boetten inte är tät och måste bytas om jag skall simma med den. Och det måste jag. Jag kommer att göra detta efter löning. Totalt inklusive batteribyte och arbete med boetten kommer det att kosta 495 kr. Det tycker jag inte var farligt alls och defenitivt billigare än att köpa en ny klocka.

Sedan passade jag på att äta en Whopper Pepper på Burger King. Där stod en arbetsledare under utbildning och gapade och levde rövare med isna adeptrar. Fy fan, vilken exempellöst dåligt ledarskap hon visade upp. Det var nästan så att man stod och skämdes å hennes vägnar. Det finns andra sätt att visa framfötterna på. Inget kul jobb det där, men dom gör grymt goda burgare.

Efter en hektisk, men trevlig dag på jobbet åkte jag hem för att förbereda mig på mitt första rejäla träingspass sedan Göteborgs Halvmarathon den 11 oktober. Det skulle bli en timmas spinning med Jonna. Som vanligt är hennes pass ingen besvikelse. Jag körde som fan och det kändes riktigt bra. Tyvärr är det den enda träningen jag kommer att genomföra innan 24 timmars spinningen. Men jag skall göra mitt bästa. Ååååhh, vad jag väntar på att lördagen skall komma.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards