Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Stefan Manning - 24 oktober 2008 20:56

Rena julstämningen. Nu är allt färdigt, framplockat och nerpackat. Om en liten stund hoppar jag i säng för att sova så mycket det bara går. Åt 2 mackor halv sju ikväll och har druckit lite. Jag skall inte dricka så där väldans mycket, för då kommer jag att bli pinkenödig på cykeln och pinkepauser vill jag ha så lite som möjligt.

Natti, natti och sov gott. Imorgon skall jag uppleva livskvalité.

Av Stefan Manning - 24 oktober 2008 17:38

Nu är den stora spinninghappeningen nära. Efter en lååång dag på jobbet har jag nu kommit hem och packar ihop enligt min checklista. Det är som att ha resfeber, fast nu är det spinningfeber. På kanal Göteborg talar man om en kille som skall köra solo och om en som körde förra året och hade med sig en massa prylar, mat och dryck. Honom måste jag ha missat.

Jädrar vad detta skall bli kul. Det var länge sedan jag var så uppåt och taggad inför ett event.

"you better hurry - tomorrow spinning day...."  precis som julafton...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards