Alla inlägg den 5 september 2008

Av Stefan Manning - 5 september 2008 22:26

I dag var jag i Nordstan och skulle fönstershoppa medan jag väntade på att Carina skulle sluta för dagen på sitt jobb. Men även köpa ett par hörlurar till PC på jobbet och ett nytt headset till mobilen. Det hela sluta med att jag kom ut från OnOff med en kasse innehållande just hörlurar och ett headset till mobilen (bluetoth). Men jag hade också köpt en GPS till bilen. Med kartor för Norden och varvning för fartkameror. Den hade kostat 1999 spänn, men var av utgående modell. Så nu fick jag köpa den för 948 spänn.

Så imorgon skall jag ut och prova den.

När jag strosade vidare så kände jag mig plötsligt ganska spänd i magen och insåg att jag behövde prutta för att minska spänningen. men hur görs detta diskret i en folksamling? Som tur var, så vad edt dansbandsuppvisning på Nordstadstorget och ett jädrans liv, så den skulle inte höras, men den andra bieffekten dolden jag helt enkelt genom att gå i på Åhlens parfymavdelning och jag var väldigt lättad när jag kom ut från Åhlens igen  :-)

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards