Direktlänk till inlägg 26 augusti 2009

Plötsligt så händer det...

Av Stefan Manning - 26 augusti 2009 22:14

...säger ju Trissreklamen. Så var det. Efter att det har gått trögt hela sommaren med försäljningen av min bostadsrätt, så small det bara till. Inom loppet av 10 timmar fick jag ett bud som jag accepterade. I kväll kl åtta, träffades vi i Lerum och skrev köpekontrakt. Det är snabba ryck må jag säga.

Jag känner mig bara så lättad att det hela är klart och det var bara så skönt att ha ett yrkesproffs vid min sida i form av Carina, som gav mig en hjälpande hand, då Hon jobbar med dylika ting till vardags. Det är jag så tacksam för. Tack för hjälpen älskling.

Nu är det bara resten kvar. Lägenheten skall tömmas och det skall flyttstädas. Men innan dess skall vi ha hit TV:n. Det är ju för fan löjligt. men vi har saknat TV:n och det är nog personbästa för mig att ha varit utan dumburk. Sista oktober lämnar jag formellt lägenheten. Efter det är det slut med dubbelhyror. Jag är mycket glad och lättad ikväll och just nu firar jag med en öl (naturligtvis). Tanken var att vi skulle gå till den lokala pizzerian och fira lite. Men det blev för sent, så det blev McDonalds i Partille i stället (jag var hungrig). Man tager vad man haver.

Men nu skall jag inte tänka lägenhet förrän på måndag. Nu skall jag helt och hållet koncentrera mig på Skövde och jag har ett problem mindre att grunna på när jag nöter tartanen däruppe.

 
 
Ingen bild

CarinaN

26 augusti 2009 22:43

Klart jag hjälper Dig, du är ju bäst! Puss!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:43

För att fortsätta följa mig. Gå till: http://ultrastefan.wordpress.com   Denna blogg uppdateras inte mer. Bloggen kommer dock att ligga kvar som arkiv. Detta är sista inlägget! ...

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:38

Hej kära läsare! Detta blir mitt sista inlägg på Bloggplatsen. Jag har tröttnat lite på denna webbplats och all reklam som skitar ner här. Ni har inte märkt något eftersom jag betalat för att hålla den reklamfri. Men det är ett mörker när man skall...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 15:47

Nu fick jag tummen ur och besökt tandläkaren. Efter att ha haft lite ont i tänderna under ett par veckor fikc det vara nog. Jag ringde ner till Folktandvården för att boka en tid. Sköterskan som tog emot samtalet frågade om jag kunde vara där inom en...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 11:38

Onsdag i mitt liv betyder en enda sak - LEK. Dagen då LEK-gänget samlas. Vi tränar lätt och äter en bit mat efteråt. Vi är tre par som gör detta varje onsdag. Nåja. Några gånger har vi fått hoppa över, men de har varit lätt räknade. Igår var det min ...

Av Stefan Manning - 8 augusti 2012 15:04

Nu har jag packat akutväskan om jag skulle behöva åka in till akuten. Vilket kommer att ske nästa hjärtflimmer. Det är inte som en läkares akutväska utan mer grejer som är bra att ha med sig under de långa väntetiderna. A4 kollegieblock, penna, reser...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards