Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Stefan Manning - 4 januari 2010 21:13

Jag var nere på den lokala pizzerian och tog en öl, en avskedöl. Nu är det no alkohol de kommande 12 veckorna. Även öl - aaaarggh!! Det har min coach begärt och så skall det också bli. Så nu kan Ni förstå vilka enorma uppoffringar detta kommer att bli....  * svälj *

Av Stefan Manning - 4 januari 2010 16:39

Ett av mina nyårslöften är att gå ner i vikt. Och för att få rätsida på detta har jag nu anlitat experthjälp. Nu skall det dietas, tränas och ätas måltidsersättningar. Jomen. Som ett av leden skall jag bättra på min vardagsmotion (som om jag inte redan gjorde det). Jag skall gå 10000 steg om dagen, exklusive min träning. Med tanka på att mitt jobb är stillasittande, kan detta bli en marig liten nöt att knäcka. Marigare än vad jag själv tror. Men jag antar utmaningen. Var inne på Intersport idag och tjackade mig en stegräknare.

Imorgon börjar det hela. Det blir tufft, men då får det bli så.

Av Stefan Manning - 4 januari 2010 09:21

Nu har min bil blivit bortkörd till Mechanums skadeverkstad. Där kommer den att stå i 4 veckor, det kan ju i och för sig gå fortare, men det har aldrig hänt att jag har det flytet. Någon pundarsvin har försökt göra inbrott i bilen och dessutom så har fjärrkontrollen till nyckel slutat fungera. Följden är att jag överhuvudtaget inte kommer in i bilen. Så nu är jag utan bil i fyra veckor. Hur kul är det när man skall ta sig ut till Volvo? Dessutom får jag pynta ut minst 3000 spänn till absolut ingenting, bara för ett nerdekat fanskap inte kan skilja på ditt och mitt. Jag tror inte på vård, jag tror på ett djävligt hårt och smärtsamt straff. Att det alltid skall djävlas.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards