Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Stefan Manning - 9 mars 2010 07:24

Detta får jag bara inte ihop. Jag kan sitta och har bevisligen suttit länge på en spinningcykel, med tonvikt på länge. en roddmaskin funkar också upp till en halvtimma. Men att springa på ett löpband. Det suger rejält. det är så booooring. Jag måste plocka fram viljan vid en km och att värpa fram 5 km på ett löpband är för mig en prestation. Varför kan jag inte hamsterspringa när jag kan sitta länge på en cykel? Detta begriper jag inte.

Av Stefan Manning - 9 mars 2010 06:28

Det ser ut att bli kallt på lördag i Skövde enligt väderprognosen. Strålande sol förvisso, men ca 6 - 8 minusgrader. Det innebär ju att det kommer att vara varmt i solen medan vi får det kallare i skuggan. Om det blir stora temepraturskillnader, kan det bli lite lurigt. Fast nu undrar jag mest hur det kommer att bli med underlaget. Det skall i alla fall bli himla roligt att få komma dit och springa igen.

Av Stefan Manning - 9 mars 2010 06:04

Piggare har jag varit i mina dar. Igår var jag i bingen strax efter halv tio. det är väldigt, völdigt tidigt för att vara mig. Men sömnbristen gjorde sitt och det gav ingenting att vara uppe. Jag har också sovit ganska tungt i natt.

När jag vaknade upp idag var det fortfarande sömnigt, men inte totalt färdig. Nu kämpar vi oss igenom denna dag och ser fram emot kvällens träning med LEK. Tänkte jag skulle försöka trycka på lite ikväll. Löpning blir bra inför helgens 6 timmars.

Ha en bra dag bloggers...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards