Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Stefan Manning - 12 mars 2010 22:43

Då är vi tillbaka på hotellrummet i Skövde efter en synnerligen trevlig kväll. Först hälsade vi på Torill och Peter när vi kom till hotellet. en timma senare åkte vi hem till Petri och Malin för att vara med i vår nya förening Team Ultra Triathlons första årsmöte. Avslutades med att vi kollade in lite kläder från trimtex som skall utgöra basen för vår nya klubbdress.

Väl tillbaka till hotellet blev vi kvar i hotellobbyn där vi satt och pratade med Mttias Bramstång om allt möjligt, men mest ultralöpning och mycket om hans europalöpning i somras. Jag måste säga att jag har lärt mig en hel del och gjort vissa insikter denna kväll. Kan man få en bättre uppladdning inför ett 6 timmars?

Av Stefan Manning - 12 mars 2010 09:56

Så underbart. Jag vaknade upp och behövde inte gå till jobbet idag. Ledig. Inte nog med det. Idag skall vi åka till Skövde! Jag startade dagen med att hälla i mig en Vitargo Carboloader och är nu inne på en kopp kaffe med två knäckemackor. Jag kommer nu att äta mer än vanligt, med tanke på morgondagens race, men det är också högst tillfälligt. Sedan går vi in i lunken igen.

Innan vi åker upp till Skövde, skall jag och Carina göra ett stopp hos jusristen och tillverka ett bra samboavtal. Något vi har pratat om sedan vi flyttat ihop men inte fått tummen ur att göra, nu blir det också av.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards