Alla inlägg den 16 september 2011

Av Stefan Manning - 16 september 2011 21:12

På kvällens rapport sa dom att bröstcancer börjar att öka igen. Ingen rolig nuhet alls. Jag skulle vilja att alla Ni som läser detta inlägg hjälper till att bekämpa detta. Antingen genom att skänka pengar eller delta i årets roligaste aktivitet - Rosa Dygnet. Detta körs för femte året och jag kör solo för femte året. Inte löprelaterat, men detta gör jag mer än gärna. För mig handlar det inte bara om att bekämpa bröstcancer, för mig handlar det bekämpa cancern i alla dess former. Gör en insats nu!

http://rosadygnet.se/

Av Stefan Manning - 16 september 2011 12:35

Har suttit och pluggat lite på lunchen idag. Jag tänkte ligga lite på framkant och få in nästa inlämningsuppgift redan imorgon. Denna uppgift verkar fakiskt inte vara någon rocket science. Bara en del manuellt arbete.

Av Stefan Manning - 16 september 2011 05:24

Det gjorde lite ont igår de sista kilometrarna och det kom ganska snabbt på i vänster skenben. Jag kunde se efter duschen att muskeln på framsidan skenbenet var uppsvällt och det gör ont att gå i trappor.

Bara att hala fram Voltarentuben och smörja på. Som tur är, så har jag vilodag idag. Men något säger mig att jag nog skall hålla låg profil hela helgen och se vart detta bär.

Misstänker att det beror på att jag tog på mig mina gamla skor vid gårdagens tur för att låta mitt andra par "återhämta" sig efter förrgårdagens dryga 19 km. I och för sig har jag också noterat att jag faktiskt springer fortare nuförtiden och det kan också ha med saken att göra.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards