Alla inlägg den 3 april 2011

Av Stefan Manning - 3 april 2011 16:33

Dagens träningspass kördes tillsammans med Cartina. Vi tog en bana som gick över Bergjön, Gunniles, Lexbydal och hem. Det är en minst sagt djävligt backig bana. Carina fick slita rejält idag, men kom ändå hem med ett leende. Själv körde jag med och tog några bakåtintervaller. Det fanns ingen anledning att trycka på idag efter gårdagens rusning. Totalt avverkade jag 19,14 km, som jag nu kan lägga till samlingen. Detta var sista längre passet inför TEC. Nu återstår ett eller två minipass på 6-7 km. Sedean får det räcka.

Av Stefan Manning - 3 april 2011 10:17

Dags att ge sig ut på en träningsrunda. Jag skall prova ut det sista på min utrustning som jag skall ha då. Det kommer att styra hur jag skall lägga upp det hela. Kommande vecka kommer inte att bli så träningsintensiv. Bara ett fåtal kortare pass blir det.

Men jag känner att det börjar dra ihop sig.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards