Alla inlägg den 23 april 2011

Av Stefan Manning - 23 april 2011 15:15

Jag väntade tills temperaturen gick över 20 grader idag. Då var det löparkläder på och ut i värmen. Nu kunde jag få lite värmelöpning. Inte årets första och inte årets varmaste. Det hade jag i San Augustin.

Men jag invigde min ya coola t-shirt jag tryck up för Badwater och provade en ny bana utmed Säveån. Det visade sig vara en riktig pärla och den var lika lång som min ordinarie runda till Humlebadet - 11,2 km.

Bra utfall på dagen.

Av Stefan Manning - 23 april 2011 12:22

Jag upptäcker att jag får mer och mer att göra. Punkterna på min to-do-list poppar upp i snabbare takt än vad jag hinner beta av. Frågan är om jag skulle hinna med allt även om jag inte jobbade.

Jag får nog ta en löprunda och fundera på detta.

Av Stefan Manning - 23 april 2011 11:39

Vaknade upp idag med huvudvärk. Bättre start på dagen kan man ju ha. Jag tror att det beror på att jag kan koppla av från jobbet, då burkar det komma en dylik attack när stressen släpper och dels på den nya blodtrycksmedicinen jag kört.

Men trots detta är det fint väder ute. Jag skulle egentligen cyklat med Kari och dom andra idag, men det var bara att hoppa över. Ett lugnt löppas lite senare idag kommer nog att sitta fint.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards