Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Stefan Manning - 5 februari 2010 11:39

Idag missade jag att få med mig frukt till frukosten, så den blev lite tunn så att säga. Men det skall väl gå det också. En halvdag kvar, så är det helh! Yipiii! Jag har ägnat lunchen åt att söka information om Windows 7 installationer i olika varianter.

Av Stefan Manning - 5 februari 2010 07:00

Det är nu äntligen fredag eller TGIF som vi säger som var med på 70-talet. Jag har haft en tredagarsvecka denna vecka. Längre än så tycker jag inte att en arbetsvecka skall vara.

Jag är grymt nöjd med min viktminskning och skall jobba stenhårt på att gå ner ännu mera. Nu väger jag med mina 94,7 kg ungefär lika mycket som när jag gjorde min andra ironman i Kalmar 2005. Jag kan lugnt konstatera att av alla koncept och metoder jag provat, så står I-trim helt i en egen klass. Och jag har provat många varianter. Men det är först nu som det känns att man kommit in på rätt spår. Dyrt? Ja! men det är för mig en investering och jag kommer att få tillbaka dessa pengar på många olika sätt.

Av Stefan Manning - 5 februari 2010 06:57

Idag är det vilodag och ingen träning. Nu skall jag ladda inför helgen. Det blir träning både lördag och söndag. Vad det blir för träning vet jag inte. Jag kör tyvärr lite ad hoc när det gäller träning. Men ett löppass skulle sitta fint.

Kvällens fredagsmys kommer att bli att åka iväg och vara behjälplig när Carina köper sig en ny dator. Jag kan mycket väl förstå att Hon har tröttnat totalt på både hem-PC och support.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards