Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Stefan Manning - 18 februari 2010 21:33

Jag hade gått ner 0,4 kg denna vecka. Inte så mycket som förra veckan. Men det kändes ändå på något sätt  i kroppen att det inte skulle vara lika mycket nedgång denna vecka. Däremot såg jag på remsan att jag har väldigt mycket vätska i kroppen och det har jag lite svårt att förstå. Jag som äter blodtrycksmedecin som är vätskedrivande och dricker en djävla massa kaffe.

Men, men. Man kan ju inte störta ner hur mycket som helst varje vecka. Det kan nog vara bra för lilla kroppen att få en måttlig viktnedgång emellanåt också.

Av Stefan Manning - 18 februari 2010 12:46

Vilken lunchrast. Jag en kollega kom in på samtalsämne hur det var förr. Det visade sig att vi har tillbringar vår ungdom i samma område. Det blev en lång nostalgitripp denna lunch. Riktigt roligt var det. Jag skall faktiskt ta bilen och åka bort och runt i Nödingetrakten till våren sommaren (så kan man passa på att reka cykelvägar också).

Av Stefan Manning - 18 februari 2010 07:59

Nu är det tydligen ännu mer snöoväder på väg in. När fan skall det här ta slut egentligen? Jag vill ha barmark, så att man kan löpträna ordentligt och cykla också för den delen. Det är svårt att vara nöjd sådana här dagar.

Av Stefan Manning - 18 februari 2010 06:49

Jaha, hur gick det här till? Det jag minns var att jag låg i sängen och snoozade. Helt plötsligt sitter jag i ett öde kontorslandskap och skriver inlägg i min blogg!? Har jag blivit strålad hit i bästa Star Trek anda?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards