Direktlänk till inlägg 17 maj 2010
Har man cyklat till jobbet så finns det två alternativ. Antingen cyklar man hem igen eller också parkerar man cykel och åker kolletivt hem. Jag valde det förstnämnda. Hemfärden tyckte jag gick lite trögare. Det var bland annat ett stopp vid en järnvägsövergång. Ett oändligt långt godståg passerade. Sedan var det rusningstrafik och rödlju. Trots det gick det på lite drygt 55 min och en snitthastighet på lite drugt 25 knyck. Då skall man inte vara missnöjd. Jag försöker tänka väldigt mycket på detta med rundtramp. Tanken är att träna in detta så att det sitter i märgen. Utan att vara död nådde jag hemmet och kände mig väldigt fräsch.
För att fortsätta följa mig. Gå till: http://ultrastefan.wordpress.com Denna blogg uppdateras inte mer. Bloggen kommer dock att ligga kvar som arkiv. Detta är sista inlägget! ...
Hej kära läsare! Detta blir mitt sista inlägg på Bloggplatsen. Jag har tröttnat lite på denna webbplats och all reklam som skitar ner här. Ni har inte märkt något eftersom jag betalat för att hålla den reklamfri. Men det är ett mörker när man skall...
Nu fick jag tummen ur och besökt tandläkaren. Efter att ha haft lite ont i tänderna under ett par veckor fikc det vara nog. Jag ringde ner till Folktandvården för att boka en tid. Sköterskan som tog emot samtalet frågade om jag kunde vara där inom en...
Onsdag i mitt liv betyder en enda sak - LEK. Dagen då LEK-gänget samlas. Vi tränar lätt och äter en bit mat efteråt. Vi är tre par som gör detta varje onsdag. Nåja. Några gånger har vi fått hoppa över, men de har varit lätt räknade. Igår var det min ...
Nu har jag packat akutväskan om jag skulle behöva åka in till akuten. Vilket kommer att ske nästa hjärtflimmer. Det är inte som en läkares akutväska utan mer grejer som är bra att ha med sig under de långa väntetiderna. A4 kollegieblock, penna, reser...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 | 2 | ||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |||
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |||
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | |||
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |||
31 | |||||||||
|