Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Stefan Manning - 30 maj 2010 14:58

Efter två koppar kaffe då jag vaknade, drog jag ut på en kortare löprunda - 7,2 km. Det hela rullade på riktigt bra och jag kände att jag hade kontroll på allting. Fick dock lite svaga signaler från knät och det var då jag bestämde mig för att inte springa till Humlebadet som igår utan vika av vi Kåhög och hemåt. Däremot töjde jag rundan lite i slutet och sprang en sväng runt Partillebohallen. Men hela tiden kändes det bra och att jag inte tog ut mig. Totalt avverkade jag dessa 7,2 kilometrar på 40:15, vilket gör ett snitt på 5:35 per kilometer. Det börjar arta sig, måste jag ju säga.

Att ta beslutet att inte fortsätta till Humlebade, tror jag var ganska bra. Skall försöka satsa på lite cykling i veckan.

Av Stefan Manning - 30 maj 2010 09:57

Mmmmm. Precis nyvaken och fint väder ute. Kan bara betyda en sak. Ut och spring! Jag skall köra en något kortare runda idag, för vi har mycket att göra hemma. Skall hinna med slutfinishen i vår lägenhet också. Igår kväll jobbade vi på som fan till skval-TV. Dock inte melodifestivalen utan VH1 istället. Den kanalen är flera klasser bättre.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards