Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Kungsbackaloppet

Av Stefan Manning - 16 april 2011 14:37

Tillbaka från Kungsbackaloppet. Jag och Carina har hjälpt till som funkisar där. Det var ett väldigt samlat fält i år. Normalt sett brukar det vara mer utspritt, men så var inte fallet i år.

Och oj vad det sög i min löpartarm när jag såg alla springa förbi. Men nu är ett par timmars avundsjuka över och jag skall nu följa upplösningen på SM i 100 km. Det börjar hetta till i damklassen. Hos herrarna är det ganska odramatiskt. Det ser ut som omherr Szalkai kommer att ta hem detta, med knappt 15 km kvar och en ledning på ca 6 km. Det skall till en genomklappning i så fall.

 
 
Shaman Dalie

Shaman Dalie

17 april 2011 16:57

Tack för all hjälp och peppning! :)

http://shaman-dalie.blogspot.com

Stefan Manning

17 april 2011 18:46

Inga problem. Vi löpare måste hjälpa varandra emellanåt... :-)
/Stefan

 
Tommy Friberg

Tommy Friberg

17 april 2011 20:59

Jag såg dig allt när du försökte dämpa farten för en en del fartdårar. Gött jobbat.

http://tommy-trana.blogspot.com

Stefan Manning

17 april 2011 21:53

Tack! En del av dessa ufon skulle jag vilja slå något hårt i huvudet på. Vilka helidioter jag fick se fräsa förbi...

/Stefan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:43

För att fortsätta följa mig. Gå till: http://ultrastefan.wordpress.com   Denna blogg uppdateras inte mer. Bloggen kommer dock att ligga kvar som arkiv. Detta är sista inlägget! ...

Av Stefan Manning - 10 augusti 2012 10:38

Hej kära läsare! Detta blir mitt sista inlägg på Bloggplatsen. Jag har tröttnat lite på denna webbplats och all reklam som skitar ner här. Ni har inte märkt något eftersom jag betalat för att hålla den reklamfri. Men det är ett mörker när man skall...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 15:47

Nu fick jag tummen ur och besökt tandläkaren. Efter att ha haft lite ont i tänderna under ett par veckor fikc det vara nog. Jag ringde ner till Folktandvården för att boka en tid. Sköterskan som tog emot samtalet frågade om jag kunde vara där inom en...

Av Stefan Manning - 9 augusti 2012 11:38

Onsdag i mitt liv betyder en enda sak - LEK. Dagen då LEK-gänget samlas. Vi tränar lätt och äter en bit mat efteråt. Vi är tre par som gör detta varje onsdag. Nåja. Några gånger har vi fått hoppa över, men de har varit lätt räknade. Igår var det min ...

Av Stefan Manning - 8 augusti 2012 15:04

Nu har jag packat akutväskan om jag skulle behöva åka in till akuten. Vilket kommer att ske nästa hjärtflimmer. Det är inte som en läkares akutväska utan mer grejer som är bra att ha med sig under de långa väntetiderna. A4 kollegieblock, penna, reser...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards