Alla inlägg den 9 december 2008

Av Stefan Manning - 9 december 2008 19:00

Idag har jag plockat i nya kontaktlinser som jag skall ha under 30 dagar. Jag har gått med glasögon sedan söndag kväll för att vila ögonen mellan varven. Men nu är det brillfritt igen.

Min planerade Englandsresa för jobbets räkning blev inställd. Nu skall det sparas på kostnader, hej och hå. Helt plötsligt kom man på att alla inblandade kan sitta hemma på sina kammare och testa och så kör man telefonkonfor i kombination med Netmeeting. Det är konstigt, när pengar styr försvinner all logik. Som bortblåst. Pengar gör override på allt. Så nu har det varit en djävla aktivitet med tester etc....

Men i ärlighetens namn skall jag medge att jag inte är särskilt ledsen för att det bidde inställt. Jag har bara hur mycket som helst att göra på hemmafronten. Men jag hade inte varit ledsen om jag fått åka heller. Ville reka en del av banan på Grand Union Canal Race som går genom Warwick, dit färden skulle ha gått.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards