Alla inlägg den 20 december 2008

Av Stefan Manning - 20 december 2008 23:50

Nu är huset färdigstädat. Jag har banne mej vänt ut och in på huset. Mycket jobb har det varit, men nu är jag igenom det hela. Och det är bildligt talat rent hus. Det känns sååååå bra! Skall bara fixa till i mitt arbetsrum och organisera mina nya garderober. Nu kan man med gott samvete luta sig bakåt och njuta av julledighet. Det enda som återstår i julväg är att göra en omgång ris a la Malta och skicka in en julskinka i ugnen. Detta till min julkväll med grabbarna, som kommer hit och käkar den 23:e på kvällen. Det känns ju inte stressande precis. Handlat har jag gjort både mat och klappar. Allt är klart. Wooow!

På måndag återupptar jag träningen. Jag har 87 km kvar att springa detta år. Klarar jag det, så har jag sprungit totalt 1500 km detta år. Vi får se om jag ror i land med det.


Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards