Alla inlägg den 16 december 2008

Av Stefan Manning - 16 december 2008 22:30

Jädrar i min låda. Det blev länge på jobbet idag. Mycket längre än vad jag trodde. Vi installerade en uppgradering av systemet vi förvaltar. En normalt enkel operation som skulle gå som en dans, men icke. Många oväntade knutar hittade vi, men vi löste dom. Var inte hemma förrän kvart över 10.

Och imorgon skall jag vara tidig, för att kolla hur nattbatcharna har gått.

Vart tog träningen vägen?

Av Stefan Manning - 16 december 2008 06:37

Nope! No way! Jag är ingen morgonmänniska. Jag hatar morgnar. Att avbryta en sömn med hjälp av väckarklocka är inget bra. Att få sova tills man vaknar själv är mycket bra.

Men sådant kan man inte styra över. Det kommer något som kallas arbete och sabbar detta. Men denna vecka är den sista veckan på ett bra tag då detta skall sker. Därefter väntar en lång ledighet. 

Men kaoset övergår snart till hysteri på jobbet. Allt skall vara klart denna vecka. Det ena och det andra. Jag kan bara inte begripa varför edt är sådan hysteri. Det är inget svårt att inse att vi kommer inte att hinna allt. Vi måste helt enkelt välja. 

Jobbet med städning hemma fortsätter. Den biten skall jag vara klar med kommande måndag. Och om 5 dagar är det vintersolståndet. Då vänder det och går mot ljusare tider. Dé Ni!! Bara att köra på.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards