Alla inlägg den 2 december 2008

Av Stefan Manning - 2 december 2008 22:01

Fyra dagar kvar till 24 timmars loppet uner Bislett. Och jag har inte sprungit sedan i torsdags. Man kan ju lätt säga att det är ångestvarning nu.

Det har varit så mycket runt omkring som måste fixas att det bara inte har blivit av att träna. Fy fan, vad slappt. Men, men...

Jag skall ta det som en man och harva mig runt. Fast i morgon blir det löpträning och troligtvis det enda passet denna vacka. Desuutom måste jag någonstans hinna baka Rune-kakor. Jäkt, jäkt, jäkt...  Måste även hoppa simkursen på torsdag. Jäkt, jäkt, jäkt...  Fick åka in på IKEA och kompletteinrgshandla idag. Jäkt, jäkt, jäkt...

För att få lite ordning på torpet hade jag planerat att gå till sängs tidigt för att få ordentlig vila innan loppet. Då rniger Carina mig på jobbet. Hon började sent idag och på vägen in till Hennes jobb krånglade bilen. Så nu står Hennes bil på verkstad och jag får åka in och hämta Henne, när Hon slutar 23.15 Där rök den sovkvällen. Tänk om man hade motsvarande höga tempo i löparspåret.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards