Alla inlägg den 14 april 2011

Av Stefan Manning - 14 april 2011 09:49

Baserat på mina positiva erfarenheter från TEC rörande Hammers producter. HEED och Perpeteum, så har jag nu beställt en större mängd av dessa från Hammer Nutrition i England. Jag tror att jag skall köra dessa i stället för Dahlblads loadex, som det i och för sig inte här något fel på. Men jag tycker att Hammer är den vassare kniven i lådan.

Av Stefan Manning - 14 april 2011 06:43

Jag tror nog att Badwater har stigit mig åt skallen till. Och att man tänker mycket på detta lopp har jag ett exempel på från igår. När jag var nere på Hedins bil för att hämta min bil som varit på service så blev jag sittandes i kundmottagningen med en nummerlapp.

I stället för att sitta där och glo och bläddra i en gammal sleten tidningen vandrade jag runt i försäljningshallen. Helt plötsligt var jag inne och rotade i olika vans. Jag höll på att kolla in vilka som kunde vara lämpliga som supportbilar borta i Death Valley. Hittade en Landroover som skulle göra sig gott i den rollen.

Av Stefan Manning - 14 april 2011 06:22

Efter gårdagens lilla utflykt med LEK så testade jag om det gick bra att springa med min justerade fot. Jag körde två stycken, vi kan väl kalla dom intervaller, på ca 200 m, där jag sprang ganska hårt och det var på plan mark. Det gick faktiskt gganska bra. Det kändes nästan ingenting. Jag misstänkte att det skulle komma som idag. Men hittills har jag inte känt av något.

Jag misstänker att jag kan starta upp med löpning till helgen igen - fast inte Kungsbackaloppet och så tar jag det därifrån. Dessutom har kroppen fått en bra återhämtning.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards