Alla inlägg den 6 november 2008

Av Stefan Manning - 6 november 2008 21:19

Nu sitter jag här och sorterar mail. Och iett av dom hittade jag följande lilla fräckis. Håll till godo:

Det satt en karl i herrbastun, och plötsligt fick han världens stånd.
Han viste inte riktigt vad han skulle göra, men då reser han sig och vrålar:
 -  Jag vill ha en kvinna, jag vill ha en kvinna, nu med en gång!
En annan kille i bastun sa då till honom:
 -         Stå inte där och vråla, gå in i dambastun i stället!
 Han rusar in i dambastun och fortsätter vråla, med fortsatt könet i hårt stående läge:
 -         Jag måste ha en kvinna, jag måste ha en kvinna, nu med en gång!
  En kärring som sitter i dambastun blir förbannad, reser sig upp, tar en skopa kallt vatten och slänger på det ståndaktiga könet.
Mannen mister genast erektionen och tittar ner på Petter-Niklas besviken och utbrister:
-         Var du bara törstig din lille jävel?!
 

 
Av Stefan Manning - 6 november 2008 18:24

Det måste vara något fel. jag börjar mer och mer tänka på jul. *suck* Men det är väl så det är. Idag gav jag min grabb en reprimand för gårdagens intelligensbrfirade tilltag att gå på en mörk väg utan reflexer. Sådan idiotier kan jag tyvärr inte låta passera osagt. Konstigt nog är det en utbredd folksport i Gråbo. Ju mörkare det är ute, ju mörkar klär man sig och tar inte på sig reflexer. Det krävs ju ändå inte mycket IQ för att av egen kraft inse att man måste ha sådant på sig.

Tänkte utnyttja min gräsänklingskväll till diverse städning och pysslande. Sådant skall ju också göras. Har inte så stor lust att stå ute på parkeringen och byta torkablad och lampor på bilen. Väntar med det till helgen. Så jävla rolig är jag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards