Alla inlägg den 30 november 2008

Av Stefan Manning - 30 november 2008 22:49

Idag sov jag till klockan 11. Så himla skönt. Någon morgonmänniska är jag inte. Inte på långa vägar. Dagen gick åt till att färdigställa våra garderober, liet pilligt stundtals, men nu är dom klara. Det enda som återstår är handtag till garderobsdörrarna. Jag hade köpt för lite, så det får bli en sväng till, till IKEA. Hur som helst, nu skall det bli ordning och reda på alla träningsgrejer.

Smolken i bägare, var att jag upptäclkte en vattenläcka i förrådet, så jag fick plocka ut det som fanns där. Har tillfälligt fixat till det och skall greja resten imorgon. Suck, säger jag. det vart inte mycket träning idag, på grund av detta. Men jag snackade med Mikael idag, ungen hade varit ute och kutat 2 mil och genast blir man jätteavis.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards