Alla inlägg den 1 november 2008

Av Stefan Manning - 1 november 2008 16:30

Vaknar upp till en oförskämt fin och strålande dag. Jag bestämmer mig för att springa Finalloppet - 8,8 km. Större delen av Löparsällskapet Efterkälken hade samlats. Endast Kenth vårt mest halte, sprang långa banan. Vädret var kanon, lite kallt men inte så det bet. Det hela kändes riktigt segt från början. Jag insåg att det skulle ta tid idag, men vad fan gjorde det i det fina vädret. Det var bara bra att få komma ut och ställa om maskineriet från spinning till löpning. Efter 61 minuters stånkande och pustande kunde jag göra en stilfull sorti från banan över mållinjen. Banan var utanonneserad till 8,8 km. Min Garmin stannade på 8,68 km. Ja, banan är mycket krävande, men jag kan inte vara nöjd med denna tid ändå. Men hur som helst så sprang jag och det får väl duga. Bättre än så här är jag inte just.

Med sänkt huvud vandrar jag missnöjd och parkerar mig i TV-soffan...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards