Alla inlägg under augusti 2011

Av Stefan Manning - 2 augusti 2011 14:19

Har precis varit ute och sprungit månadens första löppass. Det blev den vanliga rundan upp till Humlebadet. Det är varmt ute - 25 grader. Men inte den stekande sol jag vill ha för ett riktigt värmepass. Efter 9 kilometer kom dessutom ett rejält regn, men det var faktiskt riktigt skönt.

Löpningen kändes bra och jag kunde som vanligt lufsa på i mitt bekvämtempo. Dagens pass blev 12,65 km.

Av Stefan Manning - 1 augusti 2011 12:50

Och så fick jag ett ryck. Jag skall baka bröd. En aktivitet som inte är så frekvent förekommande i mitt liv. Men nu blir det av. Jag har satt en deg med lantbröd på råg, på jäsning. Snart dags att knåda. Det skall bli intressant och se hur ätbar den kommer att bli.

Sådant här hinner man inte annars, dessutom måste jag göra något på min vilodag.

Av Stefan Manning - 1 augusti 2011 09:24

Då var man igång med sin semster. Första dagen blir en vilodag, men jag har lite annat att göra. Tänkte sätta mig ner och beta av min to-do-list. Det finns lite där att göra. Skall även ner till Willys och shoppa lite livsmedel...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards