Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Stefan Manning - 8 oktober 2010 19:04

Imorgon är det marathon på G. Seanst det var långlöpning var Skövde ultrafestival och då provade jag en ny antiskavsårsalva som visade sig vara grym! Inte en enda blåsa på 48 timmar!

Så inför 24 timmars så flög fan i mig och jag bestämde mig för att se hur den funkade i 24 timmar på en spinningcykel. Sagt och gjort. Jag kletade in hela akterkastellet inklusive ljumskar med Sportslick. Strax efter jag var klar så kände jag hur den värmde lite milt, utan att göra ont eller svida. Då kom jag ihåg att den innehöll lite Aloe Vera.

Men! Jag satt 24 timmar på cykeln utan gelsadel och utan att få sår och irritationer med sveda som jag fått föregående år. Den funkade banne mig helt klockrent! Jag är djupt imponerad! Nu är jag genom erfarenhet totalt övertygad om att Sportslick funkar! Rekommenderas varmt.

Av Stefan Manning - 8 oktober 2010 12:30

Nu kommer det att finnas liveresultat på Göteborgs marathon och halvmarathon. Som vanligt på Sveriges bästa löparsajt jogg.se. Bra jobbat Krister och Niklas!

Här är adressen:

http://www.jogg.se/Misc/LiveResultat.aspx

Av Stefan Manning - 8 oktober 2010 12:24

Jaha. Så fick den kinesiske dissidenten (vilket fjånigt ord) fredspriset. Kina visar sitt rätta ansikte genom att försöka släcka ner CNN i Kina. Jag undrar när fan dom skall växa upp?

Jag gratulerar Nobelkommiittén till ett bra val.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards