Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Stefan Manning - 11 oktober 2010 22:16

Pust! Nu har jag äntligen blivit klar med min andra inlämningsuppgift i kursen Avändarcentrering Programutveckling med C#. Nu hoppas jag att vi har lämnat ordbajsarfasen och få börja med riktig programmering. Det vär därför jag anmälde mig till kursen.

Sedan skall jag gå lös på den andra kursen, där första uppgiften är klar till 80%. Bra avslutning på måndagen. Skall ägna en timma imorgon efter jobbet till korrekturläning innan jag skickar in uppgiften.

Av Stefan Manning - 11 oktober 2010 07:13

Sitter redan och tänker tillbaka på helgen med ett leende. Det var en riktigt stark och positiv helg, trots att jag jobbade några timmar igår.

Skönt att denna vecka bara blir fyra dagar och kommande helg blir fyra dagar. Me like  :-)

Av Stefan Manning - 11 oktober 2010 06:12

Jag ligger lite risigt till med studierna. En inlämning som skall vara klar den på fredagen den 15:e 08:00. Då är det deadline.

Det innebär att jag måste kasta allt annat överbord ett tag. Ingen märkvärdig uppgift men tidskrävande som skall utmynna i sedvanligt ordbajseri a la högskolan. Så ligger det till, bara att gilla läget helt enkelt.

Jag ser verkligen from mot kommande LEK-läger i Danmark.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards