Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Stefan Manning - 31 oktober 2010 18:34

Jag har så fucking djävla tråligt för att jag inte kan träna. Nu har det gått två veckor. Det är två veckor kvar. Jag inbillar mig att detta är en väldigt bra mental träning.

Dessutom inser jag att jag är fruktansvärt trött. Jag är mycket tröttare än vad jag själv trodde. Men vad fan skall man göra. Bara att gilla läget.

Av Stefan Manning - 31 oktober 2010 15:23

Även idag har jag varit ute lite och coachat sambon i Hennes träning. Jag har även passat på att följa svenskars framfart i marathonloppen i Athen och i Frankfurt, med bland annat ett nytt svenskt damrekord av Isabellah Andersson -  2:25:10 - snyggt!

Av Stefan Manning - 31 oktober 2010 09:35

Så var det vintertid igen. Det är nu det stora vemodet kommer in som Moika Törnell sjöng i Vintersaga. Vi går mot mörkare tider, något som vi löpare bemöter med reflexväst och pannlampa, men det kommer ju inte att vara så länge. Knappt två månader. Därefter har vi midvinter med årets mörkaste dag. Då vänder det och blir ljusare och det är alltid lika roligt att följa denna utveckling med hur det är ljust längre och längre på dagarna.

Så det är ju faktiskt inte så himla lång tid av året då vi verkligen har det mörkt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards