Alla inlägg den 23 december 2010

Av Stefan Manning - 23 december 2010 15:25

....innan jag stänger jobbutiken. När den är stängd sitter jag som en död sill i osffan, helt utmattad, sprängande huvudvärk och totalt oförmögen att kunna göra något vettigt. Nu gäller det att återhämta sig. Hur jag skall hinna det på tre dagar.

Av Stefan Manning - 23 december 2010 08:17

Jag överväger starkt att lämna Funbeat.

Just nu härjar två stycken internettroll där och det med syfte att bara bråka. Dessa två pajasar skriver inlägg in en av medlemmarnas bloggar. Dessa inlägg är synnerligen otäcka och rent ut sagt kränkande, dessutom sker detta med Funbeats goda minne. Det ena trollet byter sin signatur hela tiden med mycket jämna mellanrum, enbart i syfte att förvilla. Vad är det man försöker vinna?

Av någon djävla anledning så drar man in mig i detta! Jag har inte det minsta lust att vara med i dessa sandlådediskussioner. Håll mig utanför!

Jag hatar detta anonyma patrask som skall prova nytt beteende och med hjälp av internet gömma sig under anonymitet, för de kan fan inte kliva fram med sina riktiga identiteter och stå för sina åsikter.

Jag är bara SÅ emot att outa folk på forum. Men när jag får dessa individers identiteter bekräftade kommer jag att göra ett undantag. Om det är OK att kränka mig anonymt, då är det också OK att outa dessa. Kommer inte att tveka en sekund. Har inte det minsta till övers för dessa bottennapp.


Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards