Alla inlägg den 21 december 2010

Av Stefan Manning - 21 december 2010 22:08

Nu är jag urtrött. Dags att gå till sängs för en ny dag i hamsterhjulet. urrrrk!

Av Stefan Manning - 21 december 2010 21:22

Nu är jobbet omänskligt stressigt. Jag vet inte hur mycket mer jag pallar. Nu går jag på reservtanken.

Skall verkligen jobbet få förstöra ens liv? Jag fortsätter med min bok. Bra terapi när man inte tränar.

Av Stefan Manning - 21 december 2010 05:59

Igår var jag helt färdig när jag kom hem. Att man skall behöva utsättas för sådan stress. Det är inte OK. Byta jobb? Vad hjälper det? Jag tror inte att det blir bättre. Men att hitta personer i chefsbefattning som vågar använda sunt förnuft och acceptera verkligheten som den är. Frågan är bara var fan hittar man dom?

Jag såg inslaget om den neurosedyn skadade tjejen som inte får parkeringstillstånd. Om man kan gå så skall man vara restriktiv med att dela ut tillstånd, och ingen av dessa våthjärnor som handlägger p-tillstånd kan dra den slutsatsen att om man inte har några armar så måste man ha ett p-tillstånd trots att man kan gå.

Än mer förbannad blir jag att man skall satsa 5 miljoner i utbildning och tala om för dessa djävla idioter att det är OK och dela ut särskilt p-tillstånd för bil om man saknar armar. Allvarligt talat, hur djävla dum får man bli?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards