Alla inlägg den 29 december 2010

Av Stefan Manning - 29 december 2010 07:49

Ganska intressant detta med bloggar. En del annonserar här att man skall läsa deras bloggar. Helt OK tycker jag. Men en del verkar bara vara tokdesperata för att man skall skriva kommentarer. Det kan jag väl också göra om det finns anledning till det. Men att bara kommentera för kommenterandets skull fattar jag inte. Har vi fått en blogghsyteri? Är bloggandet för en del ett sätt att bli en kändis?

Jag tycker det är trevligt om någon läser min blogg och ger synpunkter. Men jag skriver inte för att göra andra till lags eller för att bli en kändis. Det behovet har inte jag. För mig är denna blogg ett dokument som skall komplettera min träningsdagbok. Det är här de lite mer djupare kommentarerna och analyserna till mina träningar och tävlingar skall läsas. Min träningsdagbok är annars bara massa siffror. Här kommer förklaringarna eller bortförklaringarna.

Men jag kanske är fel ute med mitt bloggandet6

Av Stefan Manning - 29 december 2010 07:20

Idag ingen träning. Däremot kan jag med ett leende konstatera att om exakt två veckor sitter jag ner på beachen i San Augustin.

Då slipper man den här djävla snön. Det kommer att bli löpning i kortbrallor och linne. Allt ihopa kommer att toppas med ett marathon i Las Palmas. Jag ser fram emot många fina löprundor.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards