Alla inlägg den 28 december 2010

Av Stefan Manning - 28 december 2010 13:17

Där satt den. Jag rymde från jobbet en stund idag också. Naturligtvis för att springa och samla tankarna. Inte så lockande att ge sig ut nu - 15 minusgrader. Men nu har jag faktiskt vant mig vid att springa i så låga temperaturer. Det funkar. Bara det att man är så påbyltad att det går inte att springa fort. Dessutom är jag seg i kroppen på grund av min I-trim viktminskning. Så det är ganska motogt att löpa, dock inte avskräckande, tvärtom så är det ganska karaktärsdanande.

I och med dagens pass på 10 km hamnar min 2101 km och därmed fick jag passerat 2100 km. Lite fick jag allt slita för det. Jag passerade 2000 km på den 11 december, så visst har jag pinnat på.

Hur som helst är jag supernöjd med detta och har grundat bra inför Gran Canaria marathon i Las Palmas om drygt 3 veckor. Aldrig någonsin har jag sprungit såpass mycket i december som jag gjort detta år.

Nu har jag i princip 10 km kvar detta år - Sylvesterloppet på nyårsafton - tills dess skall det bli vila och återhätning.

Av Stefan Manning - 28 december 2010 06:51

Jag har sovit grymt hårt i natt. Kände totalt rensad när jag vaknade. Nu skall jag bara få lite kaffe i kroppen så att systemet startar upp.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards