Alla inlägg den 24 december 2010

Av Stefan Manning - 24 december 2010 16:57

Så där ja. Då var julaftonslöpningen avklarad. Deb blev längre änt tänkt. Först var 11 km planerade. Jag sprang upp mot Humlebadet och passade på att springa på isen. När jag vände och sprang tillbaka, kändes bara allt så skönt, så jag sprang helt sonika vidare och följde Utbtvägen mot Sävenäs sopstation. Där böjde jag av och sprang på GC banan utmed E20 tillbaka till Partille.

Det var förvånansvärt mycket bilar ute, trots att det var Kalle Anka på TV. Jag blev förvisso lite kall de sista kilometrarna, men det gjorde inte så mycket. Nu sitter jag åter i stugvärmen och skall nu gå till köket och ta fram lite mat och sedan slappa.

Av Stefan Manning - 24 december 2010 11:20

Äntligen! Nu är julen här. Jag kommer väl inte fira så mycket jul i och för sig, men det skall bli en väldigt lugn helg. Bortsett från några löppass, så skall jag bara ta det lugnt och fokusera på återhämtning. Jag har inga måsten ingen ting. Bara lugn och ro - så underbart! Nu skall jag plocka ihop lite löparkläder för en liten tur ute i kylan.

Och till alla Ni som orkat läsa min blogg önskar jag Er verkligen en mycket god och framförallt stressfi jul.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards