Alla inlägg den 26 december 2010

Av Stefan Manning - 26 december 2010 15:49

Snart slut på friden. Om en stund är det dags att göra sig klar för en arbetsvecka. Fy fan!!

Av Stefan Manning - 26 december 2010 14:30

Idag var jag ute på en ny löprunda. Det blev ungefär den samma som igår, fast jag utökade den med en sväng runt Partillebohallen. Kallt som fan var det idag - hela 14 minusgrader och det kändes. Som tur var så blåste det ingen ting, annars hade det blivit besvärligt. Det gick förvånansvärt nog lättare idag än de föregående två tillfällena.

Dagens runda blev 16,55 km och gick på mycket blygsamma 1:57. Men det är svårt att springa fort när man är på diet och dessutom springer med en airtrim andningsmask.

Nu ligger jag på en årstotal av 2080 km och i slgläge för att hinna passera 2100 km innan årskiftet. Det blir ett all time high med hela 600 km i så fall.

Av Stefan Manning - 26 december 2010 11:13

Tillbaka från Allum. Döm om min förvåning, men trådlös USB kan jag glömma. Det fanns en, men den kostade verkligen skjortan och hade endast en räckvidd på ca 10. Det är ett gränsfall mellan hallen och min dator.

Så det blir väl att vänta ett par år på teknikutvecklinegn.

Av Stefan Manning - 26 december 2010 09:58

Hurra! Idag har jag vaknat utan huvudvärk. Dags att förbereda dagen. Ett träningspass blir det såklart. På schemat står även lite städning och en kort tur ner till Allum för ett besök på Kjell & Co. Jag behöver en trådlös USB. Det borde ju finnas som så mycket annat i dagens trådlösa samhälle.

Nu skall jag även kolla nyheterna och se vad som hänt i helgen.  :-)

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards