Alla inlägg under september 2011

Av Stefan Manning - 21 september 2011 10:33

Susanne Gren! Det är ordning på den tjejen. Konstigt nog har det inte funnits någon 100 Marathon Club i Sverige. Men det har Susanne rått bot på och nyligen bildat en sådan och listan börjar fyllas.

Nu platsar jag förvisso inte med mina ynkliga 35 maror och ultror i den klubben. Men hon har även för oss wannabees skapat en lsita för bubblare där vi kan registrera vår mödosamma väg till denna exklusiva klubb. För i den tänker jag bli en fullvärdig medlem. Så det så.

Här är länken: https://sites.google.com/site/100marathonsverige/

Glöm aldrig den!  :-)

Av Stefan Manning - 20 september 2011 13:34

Det regnar en hel del här på Nordens ark. Men här pratas det både kors och tvärs. Har precis ätit och tagit en Voltaren tablett.

Av Stefan Manning - 20 september 2011 07:38

Skall strax sätta mig i bilen och dra iväg till Nordens Ark på en jobbkonfa, men det är en endagars.

Jag har fortfarande ont i benet och har inte sprungit något. Jag tar det lugnt och riskerar inget. Har just min min bästa kompis med mig till konfan (Voltarentablett).

Skall satsa på att plugga ikväll, det är mycket att läsa in.

Av Stefan Manning - 19 september 2011 07:00

jag fick i alla fall skickat in min inlämningsuppgift igår, även om den satt segt inne. Att lösa uppgiften var ju ingen rocket science, men det tog tid och jag hade annat i fokus också, fast det inte var löpning.

Av Stefan Manning - 19 september 2011 06:17

Ingen kul start på veckan. jag känner mig allmänt uschlig. Nu börjar vaden att värka också. Är det inte det ena så är det, det andra. Dessutom kände jag en rejäl stark smärta som strålade ut från vänster njure. Det drog till riktigt rejält. Hmmm....

Av Stefan Manning - 18 september 2011 14:27

Det känns redan bättre i benet. Men jag vilar idag också, för att vara på den helt säkra sidan. Jag kanske ger mig ut en kort känna-på-runda imorgon. Fast det tär ju på tålamodet att vara stilla så här länge.

Av Stefan Manning - 17 september 2011 12:05

Det gör fortfarande ont i vänster ben. Men muskelsvullnaden har gått ner och det är defenitivt bättre än i förrgår. Jag har kört med Voltarensalva och går runt med kompressionsstrumpor. Det verkar i alla fall inte vara en benhinneinflammation i alla fall. Med lite tålamod kan jag nog starta lite försiktigt imorgon eller på måndag. Gäller att vara vaksam här.

Men jag låter mig inte nedslås. Nu får jag ännu mer tid över att drömma om kommande utmaningar.

Av Stefan Manning - 17 september 2011 11:17

Idag jobbar jag. Fast nu är det inte så farligt som det låte. Två nya återförsäljare går live idag och jag är hemma och standby på telefon om det skulle strula. Utrullningsteamet är på plats och sätter de sista parametrarna och startar upp systemet. Jag har byggt upp det fysiskt i maskinen under några veckor före.

Under tiden medan telefonen är tyst, skall jag köra på med min inlämninggsuppgift.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards