Alla inlägg den 1 december 2009

Av Stefan Manning - 1 december 2009 07:05

Jäsikens vad tiden rinner iväg. Är verkligen en timma lika lång vid alla tillfällen? Nu är vi inne i december och jag börjar smått undra vart detta år tog vägen? Om lite drygt tre veckor är det jul och om ganska exakt 3 veckor är det midvinter. Då vänder det och går mot ljusare tider.

Igår bestämde jag och Carina att måndagar hädanefter skall bli en filmkväll. Då skall vi sätta oss ner och titta på en film och bara koppla av, på så sätt kommer måndagen bli en dag att se fram emot. Filmer har jag en hel del på lager, så det ser jag inte just nu som en bristvara.

Jag var på IKEA igår och köpte några julstjärnor att hänga upp i fönstren, beställde ny lampa över köksbordet på K-rauta och var inne i SOVA-butiken hemma och kollade inTempur-madrasser. Ett riktigt flängande med andra ord.

Ikväll skall det bli träning med LEK-gänget - veckans höjdpunkt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards