Alla inlägg den 19 december 2009

Av Stefan Manning - 19 december 2009 22:53

Nu hade det tydligen kommit en ny version av mjukvara till Garmin 310XT. Jag var inte sen att ladda ner den i peta in den i klockan. Nu får vi se om det märks någon förändring. Av deras release notes att döma verkar inte förändringarna påverka min verksamhet.

Av Stefan Manning - 19 december 2009 22:15

Vi konstaterade att vi hade glömt en del saker idag under förmiddagens shopping, så det var bara att stolpa ner till affären igen. Och när Carina skulle sätta igång med att göra Janssons frestelse upptäckte vi ytterligare saker vi hade glömt. Ner till affären för tredje gången. Har en epedemisk form av Alzheimer brutit ut på topfloor?

Av Stefan Manning - 19 december 2009 17:38

Idag skulle jag och Carina dra upp till Humlebadet. Det blir totalt ca 10,5 km tur och retur. Vi klädde på oss och tog på extra lager och gav oss ut. Men det var kallt, det kändes. När jag drog bakåtintervallerna kände jag hur kylan drog ner i halsen. Jag skulle nog tagit med mig min lungplus (värmeväxlare man andas genom) också. Jag bestämde mig för att inte utmana ödet och därför ta mig upp till 2,5 km märket och vända. Så fick det bli. Men med bakåtintervallerna fick jag ändå ihop 6,5 km. Helt OK för ett inte helt lyckat träningspass.

Av Stefan Manning - 19 december 2009 11:39

Vi var på Allum idag och shoppade lite, när affärerna slog upp portarna. Det är skönt och komma dit innan den stora ruschen tar fart. Jag kollade i kikaren på antal lediga platser, på ljusskylten som står på Gamla Kronvägen. Den sade att det var 1402 lediga platser. Det betyder lite folk, alltså passar vi på. Härom kvällen jag kollade var det 87 lediga platser. I det läget ger man sig fan inte in där.

Skall handla sista stöten med mat på tisdag = payday.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards