Alla inlägg den 26 december 2009

Av Stefan Manning - 26 december 2009 20:53

Att be alltså. OK. 80 spänn på jokern, men det fattas ju några nollor. Där har Ni en av orsakerna till att jag inte är och aldrig kommer att bli religiös...

Av Stefan Manning - 26 december 2009 19:18

Svenska Spel som är i himlen

helgad varde mina spel

tillkomme min insats, ske Din vilja

så som på lotto, så ock på måltips

min stora drömvinst, giv mig idag

och betala mina skulder

som jag vill betala till dom som jag skyldiga äro

inled mig i rikedom

och fräls mig från jobbet

ty makten är Din och förmögenheten min

amen

Av Stefan Manning - 26 december 2009 15:37

Hå och hej. Var vaken fyra timmar i går kväll och somnade igen. Nu sov jag till drygt halv elva. Jag känner mig mer utvilad idag och bättre till mods. Det är ju bara skit att jag skall behöva kasta bort 1½ dag av min ledighet för att komma i balans efter jobbet. Men jag vilar från träning idag och låter kroppen få en chans till återhämtning. Däremot blev det ett pass med mental träning. Jag tog en liten promenix till Allum (mest för att få frisk luft) för att kolla på mellandagsrean. Men där inne mäktade jag inte länge i trängseln, så jag drog mig tillbaka efter en kvart.

Det med att knô (göteborgska = trängas) bland en massa människor är defenitivt inte min grej och det kan jag lätt vara utan.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards