Alla inlägg den 12 december 2009

Av Stefan Manning - 12 december 2009 15:08

Har varit ute i Delsjöområdet och provsprungit lite med Carina, Eva och Nisse. Trots att det gick si så där, är jag ändå ganska nöjd. Höll jag bara ner farten lite så funkade det. Men så fort jag ökade började det att "slå" i ankeln. Ingen smärta, men stöten kändes därnere varje gång jag satte ner foten. Det viktigaste var dock inte att jag hade ont eller inte. Det kändes bara bra att kunna vara igång igen. Jag skall bara se till att jag inte rusar iväg nu. Nu är det disciplin som gäller.

Av Stefan Manning - 12 december 2009 11:31

Nu har jag anmält mig till Sylvesterloppet på nyårsafton. Detta har nog blivit ee tradition för mig. En väldigt snabb, men för riktigt snabba löpare, knixig tvåvarvsbana. Jag har alltid gillat arragemanget och en bättre avslutning på året kan man inte få.

Tyvärr inser jag att, det inte blir något sub 60 även detta år. Hade jag kunnat fortsätta där jag var i september innan jag stukade foten första gången, haden det nog varit en realitet. Men nu är det bara att gilla läget och ha trevligt. Naturligtvis skall jag göra mitt bästa, men det räcker nog inte till ändå.

Av Stefan Manning - 12 december 2009 11:13

En strålande dag att vakna upp till. Gårdagens provlöpning efter jobbet ställde jag in. Jag hade käkat middag och var ganska mätt. Sedan blev det inget. Skulle struntat i att äta och ge mig ut direkt istället.

Fast idag skall jag ta igen det. Jag och Carina skall åka bort till Bertilssons stuga och springa med Ava och Nisse.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards