Alla inlägg den 9 december 2009

Av Stefan Manning - 9 december 2009 20:00

Nu har jag fått antagningsbesked att jag kommit in på fortsättningskursen på den webutvecklingskurs jag och Carina har slitit med under hösten. Denna gång skall vi lära oss att koppla databaser till vår webbplats. Spännande.

Av Stefan Manning - 9 december 2009 19:07

Men herregud! Idag fick jag reda på att Siv brutit armen vis fallet igår. Vilket djävla öde! Så nu måste hon ta det lugnt av förklarliga skäl ett par veckor. Vi trodde att hon hade fått sig en rejäl smäll på en muskel, men så var det inte. Krya på Dig Siv!

Av Stefan Manning - 9 december 2009 06:55

När jag vaknade hade jag en rejäl bulle på utsidan av höger fot. Det är bara att börja med behandling och rehab. Smeka knölen med voltarensalva. Sedan köra voltaren/iprenkuren några dagra och gå så mycket som möjligt. Förra gången det inträffade var jag tillbaka hyfsat snabbt igen.

Det gick bra att gå på fanskapet i morse. Så nu passar det bra med att lämna in min Garminklocka på service.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards